PODZIEL SIĘ

Każdy kolejny rok przynosi zmiany w branży SEO. Czym zaznaczył się obecny? O czym należy pamiętać przy pozycjonowaniu stron? Poniżej prezentuję cztery kluczowe zagadnienia:

Unikalność – Google w coraz większym stopniu „premiuje” strony nasycone wartościowymi treściami, odpowiadającymi w jak największym stopniu oczekiwaniom użytkowników wyszukiwarki. Dlatego prócz koncentrowania się na bardziej „technicznych” aspektach pozycjonowania nie można zapominać również o wartościowych, dobrze napisanych tekstach

Optymalizacja całych domen – z biegiem czasu coraz mocniej odchodzi się od pozycjonowania pojedynczych fraz kluczowych (które sprawdza się głównie w odniesieniu do lokalnych firm, działających w niszowych branżach), zarzucając je na rzecz pozycjonowania całych domen

Redukowanie współczynnika odrzuceń – teoretycznie „oczywista oczywistość”, w praktyce jednak wielu o niej zapomina. Czas jaki spędzają na naszej stronie odwiedzający jest ważnym sygnałem dla algorytmów wyszukiwarki – im więcej go upłynie do momentu opuszczenia witryny i im „głębiej” zawędruje odwiedzający tym lepiej. Wysoki współczynnik odrzuceń sugeruje, że strona nie zawiera interesujących materiałów, a co za tym idzie może się przełożyć na jej miejsce w rankingu

Certyfikat SSL – nie można mieć złudzeń, że Google coraz intensywniej lobbuje na rzecz wdrażania tego certyfikatu. Już dzisiaj wyszukiwarka Chrome oznacza strony które go nie posiadają, a taka forma „dyskryminacji” z biegiem czasu ma się nasilać. Warto wziąć to pod uwagę – kosztuje relatywnie niewiele, natomiast jego posiadanie pozwoli na uniknięcie ewentualnej nieprzyjemnej niespodzianki, gdy Google zacznie wdrażać pogłoski w życie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie Pozycjonowanie Bydgoszcz

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here