PODZIEL SIĘ

Obsługa klienta to bardzo ważny element funkcjonowania wielu firm – zadowolenie klientów to nie tylko sposób na ich zatrzymanie, ale również budowanie marki przedsiębiorstwa. Oczywiście, aby taka profesjonalna obsługa była możliwa, warto zainwestować w rozwiązania, które dzięki swojej innowacyjności oraz dużej liczbie funkcji, są w stanie znacznie odciążyć pracowników i zwiększyć zadowolenie klienta. Nasza firma oferuje państwu w pełni profesjonalne oprogramowanie call center, dzięki któremu będziecie mieli możliwość wniesienia obsługi klienta na zupełnie nowy, dużo wyższy poziom. Jako specjaliści w zakresie nowoczesnej telefonii internetowej, oferujemy dział obsługi klienta w chmurze, dzięki czemu nie będziecie państwo musieli korzystać z własnych hostingów. Działamy w oparciu o najlepsze rozwiązania, a naszym celem jest pomóc państwu w zwiększeniu efektywności działań oraz w zmniejszeniu kosztów działalności.

Co otrzymam, inwestując w oprogramowanie call center?

Przede wszystkim możliwość bezproblemowego i bardzo taniego kontaktu z klientem – w obie strony. Klient będzie mógł skontaktować się z państwa firmą za pośrednictwem waszej strony internetowej, wy otrzymacie dostęp do nowoczesnego dialera i będziecie mogli nagrywać przeprowadzane rozmowy, a do tego otrzymacie szereg narzędzi dzięki którym możliwe będzie zwiększenie efektywności pracy handlowców czy działu obsługi klienta. Oczywiście w stałym pakiecie dla każdego klienta jest oprogramowanie call center oraz: własny numer wewnętrzny, poczta głosowa, możliwość Przekierowania połączenia, obsługa połączeń alarmowych i wiele, wiele innych. Dzięki temu otrzymujecie państwo kompleksowe rozwiązanie, które z całą pewnością będzie w stanie spełnić wasze oczekiwania, a co za tym idzie – zwiększyć zadowolenie klientów. Oczywiście oprogramowanie call center to nie wszystko – zachęcamy również do korzystania z naszych rozwiązań z zakresu firmowej telefonii internetowej, dzięki której znacznie ograniczycie państwo koszty i będziecie mieli możliwość poprawienia komunikacji wewnętrznej w firmie!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here